Cerpen Bahasa Sunda Pilihan 8+ Contoh Referensi Untuk Tugas Sekolah!

Cerpen bahasa sunda – Cerpen sunda yang akan dituliskan diartikel ini memang diperuntukan untuk bahan referensi kamu dalam mengerjakan tugas mengarang karya sastra cerpen dalam mata pelajaran bahasa sunda untuk mengasah skill menulis serta penggunaan tutur bahasa yang baik di sekolah.

Tugas Cerpen Bahasa Sunda

Memang beberapa cerpen yang ada nantinya perlu untuk direfisi ulang, karna mungkin ada beberapa penggunaan bahasa yang kurang tepat karna cerpen singkat yang akan dibagikan ini adalah hasil karangan karya tulis siswa siswi.

Sebagai saran, jika memang kebetulan kamu sedang mencari bahan referensi untuk membuat cerpen basa sunda jadi sebaiknya jangan mencari cerpen yang sangat pendek, minimal untuk tugas sekolah itu berkisar antara 1 hingga 2 lembar kertas.

Baca juga: Contoh Cerpen Pribadi Bahasa Sunda Tentang Liburan Kenaikan Kelas Ku!

Sebenarnya dalam membuat karangan untuk tugas bahasa sunda cerita pendek (cerpen) tentang pengalaman pribadi itu mudah saja kita buat, sebab dalam membuat carita pendek ini kalau menurut saya sama halnya dengan kita mendongengkan atau menceritakan tentang kisah-kisah menarik yang kita alamai, menarik bukan?

Baik itu bercerita tentang pengalaman pribadi saat bermain kesuatu tempat, tentang persahabatan atau pertemanan dan segudang kisah menyenangkan lainnya, yang terpenting adalah cerita yang kita buat haruslah benar-benar terjadi atau real sehingga tidak mengada-ngada jangan membuat cerita seperti dongeng yang isinya bisa berupa khayalanan.

Baca: Bedana Dongeng Jeung Cerita Pondok Cerpen atau Carpon

Pada tulisan ini basasunda.com akan mencoba menyediakan berbagai judul cerita pendek dari berbagai terma yang mudah-mudahan dapat dijadikan sebagai bahan referensi kamu dalam membuat cerpen, meskipun mungkin kebutuhan tugas sekolah itu berbeda-beda misalnya seperti menganalisa unsur intrinsik, ekstrinsik, tokoh dalam cerpen, menganalisa amanat yang terkandung dalam sebuah cerpen yang dituliskan.

Cerpen Bahasa Sunda Tentang Pengalaman yang Bermanfaat di Sekolah

cerpen bahasa sunda

Sebagai pembuka cerpen yang pertama dari kurang lebih ada 8+ contoh cerpen bahasa sunda yang ada dari beberapa judul cerpen yang sudah disiapkan nantinya dibawah ini, yuk langsung saja di simak sebuah cerpen pertama tentang pengalaman yang bermanfaat di sekolah

Contoh Cerpen Bahasa Sunda Lengkap dengan Unsur Intrinsik dan Amanatnya


Judul : Pangalaman Jadi Petugas Upacara Sakola
Pengarang : Kustian (basasunda.com)
Karya tulis : Cerpen pribadi

Pangalaman Abdi Ngiring Kagiatan Pramuka di Sakola

Di SD abdi tiheula dina saban dinten senen ngayakeun upacara sakola ti kelas 1 dugi ka kelas 6. Nanging, abdi tacan pernah jadi patugas upacara hususna ti pengibaran bendera sabab abdi ngarasa isin sarta tacan tiasa.

Saatos ngalajeungken atikan ka SMP Abdi ngiring kagiatan Pramuka. Mimitina abdi kirang boga niat kanggo kagiatan ieu, sabab ceuk abdi mah panas, lalungse sarta kirang cihuyy!

Nanging kanyataan nyarios sanes. Abdi dipaksa ku sababaraha rerencangan katut guru kanggo ngiring aktip dina kagiatan pramuka. Ahirna Abdi nyerah sareng ngiring sadaya kagiatan pramuka anu aya di SMP abdi kasebat.

Abdi latihan jeung latihan terus! Saatos sa-sasih, dua sasih, ahirna Abdi tiasa mingpin baris berbaris sanaos aya rasa isin sareng sok rada-rada lepat sakedik, ah tapi ceuk abdi mah wajar weh, da ngarana ge diajar keneh, bener teu?!

Dina wanci eta abdi dititah ku guru sareng dipaksa kanggo jadi patugas upacara hususna pengibaran bendera merah putih di sakolaan, yen harita teh dinten kemis sareng engkin dinten senen na abdi di titah tugas ngibarkeun bandera pas upacara.

Ahirna Abdi sareng dua rerencangan abdi dina wanci eta keneh latihan mung aya 2 dinten kanggo latihan nyaeta kamis jeung juma’ah, sabab dinten sabtuna pas pisan sareng tanggal bereum.

Singkat carita, sarta dugi ahirna di dinten senen ahirna abdi sareng kadua rerencangan abdi berhasil ngibarkeun bandera dugi teu aya kalepatan sakedik oge, alhamdulillah!

Tah, ti dinya abdi rumaos robah ti diri abdi anu mimitina jalmi nu sok isinan dugi tiasa janten jalmi anu percanten diri sarta aktif di unggal kagiatan di sakolaan dugi ayeuna.

Sadaya anu dicarioskeun ka abdi ngeunaan kagiatan pramuka ieu tetela saleresna leres. Pramuka tiasa midamel urang jadi seueur rerencangan, pramuka tiasa ngalatih urang mikin tanggung jawab, pramuka ngarobah urang jadi kaayaan pribadi anu disiplin.

Sarta tinangtu saniskanten kagiatan pramuka oge tiasa midamel urang langkung percanten diri, henteu borangan sarta henteu gampil isin lamun kedah pahareup-hareup kalawan rahayat atawa jalmi seueur.

Leres naon anu disebutkeun ku guru abdi di SMP yen pramuka eta leres tiasa ngarobah diri abdi. Kiwari abdi sok isinan. Abdi henteu deui kaku isinan lamun aya di payun kelas dina nepikeun hiji hal.

Kiwari abdi tiasa langkung tanggung jawab, langkung disiplin sarta henteu borangan atanapi cemen!

Unsur intrinsik cerpen

Tema :

Mangfaat Kagiatan Pramuka

Alur/Plot :

Maju

Latar/setting :

Lingkungan sakola, upacara bendera

Tokoh :

Abdi

Penokohan :

Abdi – jalmi isinan

Sudut pandang :

Pramuka tiasa midamel urang jadi seueur rerencangan, pramuka tiasa ngalatih urang mikin tanggung jawab, pramuka ngarobah urang jadi kaayaan pribadi anu disiplin. Kagiatan pramuka tiasa midamel urang langkung percanten diri, henteu borangan sarta henteu gampil isin lamun kedah pahareup-hareup kalawan rahayat atawa jalmi seueur.

Gaya bahasa :

Bahasa sunda sedang, sopan

Amanat :

Jadi jalmi ulah sok isinan, kudu tiasa janten jalmi anu percanten diri.

Unsur Ektrinsik :

Latar belakang yang ingin disampaikan pengarang bahwasanya dia seorang yang pemalu kini menjadi lebih percaya diri, pengarang menjelaskan bahwa pramuka sangat bermanfaat bagi perkembangan diri kita.

“Kiwari abdi sok isinan. Abdi henteu deui kaku isinan lamun aya di payuneun kelas dina nepikeun hiji hal. Kiwari abdi tiasa langkung tanggung jawab, langkung disiplin sarta henteu borangan atanapi cemen!”

Kumpulan Contoh Cerpen Bahasa Sunda Menarik dan Lucu

Dan berikut adalah list cerpen sunda singkat lainnya termasuk juga misalnya tentang pengalaman, pendidikan, kesehatan, persahabatan dan yang lainnya. Semoga bisa memenuhi bahan tulisan dari berbagai judul cerpen yang sudah disiapkan dibawah ini mudah-mudahan menarik bahkan mungkin lucu ceritanya.


Judul cerpen

Teu Meunang Nyandak Hp ka Sakola

Cerpen Hasil Buah Tina Kasabaran Untuk Tugas Basa Sunda

Cerpen Si Udin Ragag Dina Sapedah

Cerpen Kangge Ngalaksanakeun Tugas Bahasa Sunda

Cerpen Tugas Sakola Judul Sahabat Sajati

Cerpen Pergaulan Anu Salah Keur Ngalaksanakeun Tugas Sakola

Tugas Basa Sunda Contoh Cerpen Udin Ka Bates Ku Ekonomi

Cerpen Judul Ngajagi Kabersihan Kelas Jeung Walungan

Baca juga: 3 Carpon bahasa sunda singkat lucu bikin ngakak!

Sebelum menggunakan beberapa cerpen diatas, sebelumnya perlu diketahui cerpen bahasa sunda diatas adalah memang beberapa karya dari siswa yang mungkin saja terdapat beberapa penggunaan kata bahasa yang kurang tepat didalamnya, jadi silahkan dirubah.

Semoga artikel bisa bermanfaat untuk kamu dalam menyelesaikan tugas mengarang sebuah karya sastra cerpen pribadi di sekolah, jangan lupa baca pengalaman-pengalaman pribadi lainnya dalam bahasa sunda dibawah ini.

Baca juga: Contoh Pengalaman Pribadi Singkat Pergi ke Taman Mini Bahasa Sunda

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *