Wawancara Tentang Kesehatan Tema Olah Raga Bahasa Sunda

By | Februari 19, 2019

Sampurasun, pada kesempatan kali ini saya akan memberikan referensi contoh wawancara seputar kesehatan tubuh (salira) dalam bahasa sunda tentang pentingnya olah raga. Sebenarnya masih ada contoh wawancara-wawancara bahasa sunda lainya berkaitan tentang kesehatan ini.

Wawancara yang lainya ini diantaranya dengan judul seperti wawancara dalam menjaga kesehatan tubuh, manfaat minum air putih, mengenal lebih dalam tentang donor darah, dan tentang kesehatan mata, yang akan dituliskan pada kesempatan berikutnya.

Wawancara tema kesehatan bahasa sunda kali ini akan mencari sebuah informasi berkaitan tentang pentingnya olah raga bagi kesehatan tubuh kita, khususunya untuk para remaja seperti kamu siswa-siswi disekolah.

Contoh Wawancara bahasa sunda tentang Kesehatan dengan tema Olah Raga singkat

Dalam contoh pertanyaan wawancara ini kita akan mempersiapkan pertanyaanya terlebih dahulu seperti apa manfaat olah raga, apa pentingnya olah raga, kenapa harus olah raga, apa olah raga yang tepat untuk kita. Nah, pertanyaan  tersebut akan kita gunakan dalam unsur pertanyaan dalam wawancara bahasa sunda tentang kesehatan kali ini.

Dan seseorang yang dapat kita jadikan sebagai narasumber yang tepat, kita bisa mewawancarai guru olah raga kita sendiri disekolah atau seseorang siapa saja yang lebih paham mengenai materi berkaitan dengan olah raga tersebut.

Sebagai pelengkap artikel, akan dituliskan pentingnya olah raga bagi kesehatan tubuh terlebih dahulu, silahkan di scroll jika kamu ingin langsung menuju ke contoh wawancara bahasa sunda tentang kesehatan olah raga ini ke bagian bawah. 

Mengapa olah raga penting untuk menjaga kesehatan tubuh kita? Dan inilah manfaatnya!


Olah raga penting sekali dilakukan oleh kita, baik yang tua maupun muda perlu melakukan aktifitas fisik satu ini guna menjaga kesehatan tubuh, beberapa penelitian yang dilansir dari badan kesehatan membuktikan bahwa olah raga dapat meningkatkan kesehatan dan menjaga kebugaran tubuh, terutama anak muda sangat disarankan.

Manfaat kesehatan badan ini meliputi untuk kesehatan jantung, memperlancar aliran darah keseluh tubuh, mengatur keseimbangan sistim imun di dalam tubuh, dan meningkatkan daya tahan pada tubuh kita.

@image source

Itulah mengapa banyak yang mengatakan bahwa olah raga itu juga bisa menjauhkan kita dari berbagai macam penyakit, ini sebabnya karna kekebalan tubuh dengan olahraga bisa terbentuk dengan sempurna sehingga dapat melindungi diri kita dari berbagai penyakit.

Para ahli telah membuktikan bahwa saat berolahraga, aliran darah berjalan lebih lancar, dengan demikian organ tubuh yang menjadi pemacu aliran darah keseluruh tubuh bertambah kuat. Kuatnya jantung membuat aliran darah juga berjalan dengan lancar.

Manfaat olah raga juga bisa membuat hati kita menjadi tenang, menyehatkan jantung, meningkatkan metabolisme dalam tubuh, memperlancar tekanan darah dalam tubuh, serta olahraga dapat membakar lemak dalam tubuh, dan segudang manfaat lain.


Contoh Wawancara Tentang Kesehatan Pentingnya Olah Raga Dalam Bahasa Sunda

Nah setelah kita mengaletahui manfaatnya, berikut langsung saja kita menuju contoh wawancara tema kesehatan mengenai pentingnya olah raga dalam bahasa sunda. Mudah-mudahan bermanfaat untuk bahan referensi kamu nantinya.

Wawancara Tentang Kasehatan “Pentingna Olah Raga”


Di handap ieu mangrupakeun conto wawancara ngeunaan kana pentingna olahraga kanggo kasehatan salira, nu dilakukeun ku siswa sareng narasumber anu mangrupa instruktur kaséhatan, nya éta guru olah raga di sakola abdi.

Pewawancara :
“Assalamualaikum, wilujeung énjing pa?”

Narasumber :
“Wa’alaikum salam, wilujeung énjing, mangga aya kaperyogian naon?”

Pewawancara :
“Punten pa sateu acana, tepangkeun nami abdi ratna sareng ieu réréncangan abdi rangga murid ti kelas VII-A. Abdi hoyong ngawawancara bapa sakedap salaku guru olahraga keur tugas basa sunda, ngeunaan kana pentingna olah raga pikeun siswa?”

Narasumber :
“Oh, kitu.. mangga atuh sok baé, badé ngawawancara naon émang?”

Pewawancara :
“Langsung baé abdi kawitan nya pa, Nurutkeun bapa sabenerna naon sih harti olahraga téh?”

Narasumber :
“Olahraga nyaéta mangrupakeun aktivitas pisik nu ngalibatkeun sadaya anggota salira anu digerakeun sacara diulang-ulang, nu ditunjukeun kanggo ningkatkeun kaséhatan jasmani.”

Pewawancara :
“Kunaon olahraga téh penting pisan kanggo ningkatkeun kaséhatan salira?”

Narasumber :
“Tangtos baé penting, sabab seueur pisan mangpaat anu tiasa ku urang kenging engkinna.”

Pewawancara :
“Naon baé mangpaat-mangpaat anu tiasa ku urang kenging ti olah raga?”

Narasumber :
“Seueur kalintang, di antawisna olahraga tiasa ngaronjatkeun tanagi salira, ku kituna urang moal gampil ka keunaan ku panyakit. Salian éta, olah raga ogé tiasa ngaronjatkeun oksigen di jéro otak supados optimal, nu penting keur kecerdasan urang. Ditambih deui olahraga tiasa ngabentuk otot, tiasa miceun lemak, sarta saestuna seueur deui mangpaat anu tiasa ku urang tampi ti olahraga.”

Pewawancara :
“Olah raga anu sepertos kumaha anu saé kanggo urang, terutami kanggo para siswa disakola?”

Narasumber :
“Olahraga anu saé kanggo urang nyaéta olahraga pisik biasa, nu parantos dijadikeun program sakola. Tapi Lamun urang hoyong boga otot anu ageung, mangka lakukeun olahraga anu tiasa ngagedean otot sapertos push up, angkat besi jsb. Salian éta, olah raga ogé kedah dilakukeun ku cara rutin misalna seminggu 1x atawa 3x. Salian éta olahraga ogé kedah dibarengan ku gaya hirup anu séhat.”

Pewawancara:
“Oh muhun pa, kanggo patarosan anu pamungkas, aya anu bilih dicarioskeun deui pa kanggo siswa terutamina urang sadaya disakolaan supados leuwih sumanget kana kagiatan olah raga disakola?”

Narasumber:
“Nya salaku siswa kususna rumaja kudu leuwih sumanget kana kagiatan olah raga ieu, sabab olah raga téh tiasa masihan mangpaat anu ageng, supados salaku generasi ngora, salira urang tetep sehat!.”

Pewawancara :
“Muhun pa leres, nah sakitu baé wawancara singket ti abdi sareng rerencangan, hatur nuhun kana waktos sareng jawabanana, hapunten bilih aya kalepatan dina patarosan abdi. Pamugi seueur mangpaat tina kagiatan wawancara ieu, terutami kanggo abdi sareng réréncangan sadaya. Wilujeng patepang deui pa, wassalamualaikum wr, wb.”

Narasumber :
“Nya muhun sami-sami, wa’alaikum salam wr, wb.”

Mungkin itu saja contoh wawancara tentang kesehatan tema pentingnya olah raga bahasa sunda. Lain kali akan dituliskan kembali wawancara-wawancara lainnya yang berhubungan dengan kesehatan di kesempatan berikutnya, akhir kata semoga bermanfaat, wilujeng patepang deui wa ahh.

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *