Biantara Tentang Menjaga Kebersihan Lingkungan Sekolah!

Basasunda.com - Pidato Biantara Tentang Menjaga Kebersihan Lingkungan Sekolah. Menjaga kebersihan lingkungan itu sangat penting bagi kita, sebab kebersihan merupakan sebagian dari iman. Dalam menjaga kebersihan dilingkungan sekolah misalnya, salah satu tujuan adalah agar terciptanya kenyamanan dalam proses belajar mengajar.

Dalam contoh biantara bahasa sunda kali ini, saya akan memberikan referensi salah satu contoh biantara bahasa sunda tentang kebersihan, khususnya dilingkungan sekolah. Semoga dengan biantara ini juga sekaligus dapat memberi kesadaran kepada kita, akan begitu pentingnya menjaga kebersihan terutama di lingkungan sekitar.

Indeks
  1. Biantara Tentang Kebersihan Lingkungan Sekolah Bahasa Sunda
  2. Biantara Ngajaga Kabersihan Lingkungan Sakola Singkat

Biantara Tentang Kebersihan Lingkungan Sekolah Bahasa Sunda

Biantara Tentang Kebersihan Lingkungan Sekolah

Langsung saja berikut adalah contoh biantara atau pidato tentang pentingnya menjaga kebersihan lingkungan, terutama dalam menjaga kebersihan dilingkungan sekolah dengan menggunakan bahasa sunda dan sudah dilengkapi beserta dengan artinya, silahkan disimak.

"Ngajaga Kabersihan Lingkungan Sakola"
Assalamualaikum wr wb..

 

Bapak kepala sakola (....nama sekolah), Bapa, Ibu guru anu ku simabdi dipihormat, sareng rerencangan saangkatan, kaka kelas, sareng adi-adi kelas anu ku simabdi pikadeudeuh.
Langkung tipayun hayu urang panjatkeun puji sinareng syukur ka ilahiirabbi nu mana kalayan hidayah sareng inayahna, urang sadaya tiasa kempel dina ieu tempat ieu dina kayaan sehat walafiat. Amin
Dina waktos ieu, abdi bade nerangkeun pikeun pentingna ngajaga kabersihan lingkungan kanggo urang sadayana. Janten, urang sadaya kedah atawa wajib ngajaga kabersihan pikeun diri urang sorangan.
Dina salah sahiji hadits diterangkeun "Inna dhofatu minal iman" Nu hartosna, “Kabersihan teh sabagian tina Iman”. Tina hadits eta, urang tangtu tos ngartos maksad sareng tujuannana, nyaeta urang teh umat muslim anu ngagaduhan iman dina jero hate urang.
Upami urang sadaya iman ka Allah, berarti urang kudu bersih atanapi suci tina sagala kokotor boh hadas alit atawa hadas ageung. Bersih eta sadayana teh nu didasarkeun tina bersih jeung sucina urang sareng lingkungan di sakitar urang.
Contona dina ngajaga kabersihan disakola, eta teh kudu ku urang jaga. Urang kudu mikacinta kabersihan sangkan hate urang ge milu bersih. Urang kedah ngajaga lingkungan sakola sapertos ulah micen sampah papaduan, nyurat nyoret tembok atawa bangku sakola, jeung sajabana.
Supaya dina kagiatan diajar urang teh kacipta proses diajar jeung ngajar nu tumaninah. Pastina, lamun bersih tangtuna urang jadi betah mun aya dilingkungan sakola atawa di jero kelas. Ku kituna, urang kudu ngajaga kabersihan sakola sapertos miceun sampah kudu ka tempatna.
Kabersihan oge aya marupi-rupi macemna, nyaeta aya bersih hate, bersih jiwa, bersih raga, sareng bersih rohani. Tah, urang kudu janten jalmi anu kaasup kana jalma anu bersih sadayana.
Allohumma, amien... Hayu urang sami-sami ningkatkeun pola hirup sehat kanggo kasaean urang sadaya sangkan tiasa leuwih getol kana ibadah ka Gusti nu Maha Welas tur Maha Asih, ku cara sasarengan urang hayu ngajaga kabersihan dina lingkungan sakola.
Cekap sakitu wae abdi nyanggakeun biantara ieu, pamungkas pisanggem, bilih aya basa anu kirang entep saeureuhna atanapi kecap anu kirang merenah larapna, mugi kersa ngahapunten.
Wassalammu’alaikum Wr. Wb.
Biantara Menjaga Lingkungan Sekolah Kita

Artinya: Bapak kepala sekolah (....nama sekolah), bapak, ibu guru yang saya hormati, dan teman-teman seangkatan, kaka kelas, dan juga adik-adik kelas yang sangat aku sayangi.

Terlebih dahulu marilah kita panjatkan puja dan puji syukur kehadirat Tuhan Yang Maha Esa yang dengan hidayah dan inayah-Nya kita semua dapat berkumpul di tempat ini dalam keadaan sehat wal afiat. Amin

Kali ini saya ingin menjelaskan tentang pentingnya menjaga kebersihan lingkungan untuk kita semua. Jadi, kita semua harus atau wajib menjaga kebersihan untuk diri kita sendiri.

Dalam salah satu hadits dijelaskan “Inna dhofatu minal iman” yang artinya, “Kebersihan adalah sebagian dari iman”. Dari hadits tersebut tentu kita paham maksud dan tujuannya, bahwa kita adalah umat Islam yang memiliki iman dalam hati kita.

Jika kita semua beriman kepada Tuhan, berarti kita harus bersih atau suci dari segala kotoran, baik yang kecil maupun yang besar. Kebersihan semua didasarkan pada kebersihan dan kesucian diri kita dan lingkungan disekitar kita.

Contohnya dalam menjaga kebersihan lingkungan sekolah, itu harus kita jaga. Kita harus mencintai kebersihan agar hati kita bersih. Kita harus menjaga lingkungan sekolah, seperti tidak membuang sampah sembarangan, menulis di dinding atau bangku sekolah, dan lain-lain.

Supaya dalam kegiatan belajar kita tercipta proses belajar dan mengajar yang nyaman. Pastinya, jika bersih tentunya kita akan merasa nyaman saat berada di sekitar sekolah atau di dalam kelas. Oleh karena itu, kita harus menjaga kebersihan sekolah, seperti membuang sampah pada tempatnya.

Kebersihan juga ada bermacam-macam bentuknya, yaitu bersih hati, bersih jiwa, bersih badan, dan bersih jiwa. Jadi, kita harus menjadi orang yang termasuk orang yang bersih semuanya.

Allahumma, amien... Mari kita sama-sama tingkatkan pola hidup sehat kita untuk kebaikan kita semua agar kita bisa lebih rajin beribadah kepada Tuhan Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, dengan bersama-sama menjaga kebersihan di lingkungan sekolah.

Cukup sekian saja pidato ini saya sampaikan, akhir kata jika ada bahasa yang kurang jelas atau kata-kata yang kurang enak, mohon dapat di maafkan. Wassalammu’alaikum Wr. Wb.

Baca juga:  Kumpulan contoh pidato bahasa sunda lengkap

Biantara Ngajaga Kabersihan Lingkungan Sakola Singkat

Assalamualaikum Wr. Wb. Murid-murid, daramang? Murid-murid sadaya, Kabersihan téh aya hubungan sareng kaséhatan. Lingkungan nu kalotor, bisa nimbulkeun ayana panyakit. Laleur ngagarimbung dina runtah. Laleur haliber ka bumi, areunteup dina piring tuangeun.

Tuangeun nu aya dina piring janten kotor. Kumaha lamun katuang ku urang? Bisa nyeuri patuangan, diaré, diséntri, nya? Tuh, geuning janten teu damang! Murid-murid sadaya! Ruangan kelas kedah beresih. Bangku-bangku tong dicurat corét. Gambar-gambar ogé teu daréngdék. Lanté kedah dipél. Mun sareungit, saha baé nu lebet ka kelas, matak betaheun.

Sadaya warga kelas kedah ngajaga kabersihan. Sanés nu pikét baé, tapi sadayana ngajaga kabersihan. Kabersihan lingkungan sakola, lingkungan kelas, lingkungan jamban, sareng kaséhatan badan, diri, dijaga teras urang sadaya moal kakeunaan, terjangkit panyakit .

Sadaya siap ngajaga kabersihan? M : Siap! B : Bapa ayeuna nyandak barang kanggo kabersihan; sapu nyéré, sapu kelas, pangépél, pewangi rohangan, lisol, émbér, elap panangan. éta sadaya sumbangan kanggo di sakola hidep. Tah, sakitu baé biantara singket bapa. Wassalamualaikum Wr. Wb.

Nah, demikianlah contoh biantara bahasa sunda mengenai pentingnya menjaga lingkungan. Mudah-mudahan bermanfaat dan semoga dapat membantu dalam pembuatan tugas dalam membuat biantara yang berhubungan dengan kebersihan ini.