Liburan Kanaekan Kelas “Ameng Ka Imah Mamang Di Desa”

By | Januari 11, 2017
“Pengalaman Liburan Ka Imah Mamang Di Desa”
Liburan Kanaekan Kelas "Ameng Ka Imah Mamang Di Desa"

Dina liburan kanaekan kelas anu kaliwat, abdi mangkat liburan ka imah mamang anu aya di pucak Bogor.  Abdi ngahaja ameng ka imah mamang, ku margi abdi atos bosen liburan ka perkotaan.

Abdi hoyong liburan dina suasana anu anyar, kaleresan mamang abdi cicingna di desa anu suasanana alami keneh sarta teu loba polusi. 
Abdi ngarasakeun pisan liburan abdi ayeuna pikeun ngalakukeun sagala rupa aktivitas anu nyenangkeun sapertos metik daun teh, ameng sareng dulur, sarta seueur keneh deui.
Ti sakitu seueur kagiatan anu abdi lakukeun di ditu, metik daun teh nyaeta pangalaman anu berkesan pisan kanggo abdi. 
Dina wanci abdi keur calik di payun teras imah mamang abdi, abdi diajak dulur abdi ngiring ameng nuju hiji lapang nu henteu tebih ti imah mamang. Sanggeus dugi kadinya, abdi dikenalkeun sareng rerencangan na, nyaeta andi, wawan, jajang, sareng anton. 
Maranehanana sae pisan sarta dareudeuh jalmina, kabuktian maranehana ngajak abdi ameng sasarengan maen bola dilapangan. Abdi oge gumbira pisan tiasa meunangkeun rerencangan anu anyar diditu. 
Saterusna maranehanana ngajak abdi angkat ka kebon teh anu aya di luhur bukit. Sateupina ditu, abdi bungah pisan kusabab pemandangan alam anu sae pisan, nu tiasa ku abdi tingal. 
Sanggeus eta, abdi sasarengan metik daun teh sarta istirahat sakedap dihandap tangkal. Saterusna, maranehana ngajak abdi kanggo ka Walungan.
Sateupina ditu abdi reseup pisan ku margi cai na kalintang keneh herang sarta seger. Abdi sasarengan teras ngojay sarta reresepan didinya.
Sabot dinten atos beuki sonten, urang sararea uwih ka imah sewang-sewangan. Nanging, sateuacan urang papisah maranehanana jangji bade ngajak abdi ameng sasarengan deui.
Abdi oge henteu sabar nungguan pere sakola panjang deui. Sabab, dinten eta teh dinten anu ngabungahkeun pisan kanggo abdi, kusabab abdi meunangkeun rerencangan sarta pangalaman anyar didinya.


Terjemahan

Dalam contoh iburan kenaikan kelas ini seorang siswa menceritakan mengenai pengalaman pribadinya saat liburan ke rumah pamannya karena ingin menikmati suasana liburan baru.

Sehingga pada saat liburan kenaikan kelasnya, ia mengunjungi rumah saudaranya yang berada di desa tersebut yang ada di salah satu daerah bogor, berikut terjemahan contoh cerita liburan kenaikan kelas bahasa sunda di atas.

Pengalamanan Liburan ke Rumah Paman di Desa

 

Pada liburan kenaikan kelas yang lalu, aku berangkat liburan ke rumah paman yang ada di puncak bogor. Aku sengaja main ke rumah paman, sebab aku sudah bodan liburan ke perkotaan.

Aku ingin liburan dalam suasana yang baru, kebetulan pamanku tinggalnya di desa yang suasananya masih alami serta tidak banyak polusi.

Aku merasakan liburan ku sekarang untuk melakukan segala hal aktifitas yang menyenangkan seperti memetik daun teh, main bersama saudara, serta banyak lagi yang lainnya.

Dari sekian banyak kegiatan yang aku lakukan disana, memetik daun teh yaitu pengalaman yang paling berkesan untuk ku.

Pada saat aku sedang duduk di depan teras rumah paman ku, aku diajak saudaraku ikut bermain menuju sebuah lapangan yang tidak jauh dari rumah paman. Susudah sampai disana, aku diperkenalkan dengan teman-temannya yaitu andi, wawan, jajang, dan anton.

Selanjutnya mereka mengajak ku berangkat ke kebun teh yang ada diatas bukit. Sesampainya disana, aku gembira sekali karna pemandangan alamnya yang sangat bagus, yang bisa aku lihat.

Sesudah itu, aku bersama-sama memetik daun teh dan istirahat sebentar dibawah pohon. Selanjutnya mereka mengajak ku untuk ke sungai.

Sesampainya disana aku senang sekali, oleh sebab airnya yang masih sangat jernih dan segar. Aku bersama-sama selanjutnya berenang dan bersenang-senang disana.

Saat hari sudah mulai sore, aku semuanya pulang ke rumah masing-masing, tapi sebelum kita berpisah mereka berjanji ingin mengajak aku bermain bersama-sama lagi.

Aku juga tidak sabar menunggu libur sekolah panjang lagi. Sebab, hari itu hari yang menyenangkan sekali untuk ku, karna aku mendapatkan teman-teman dan pengalaman yang baru disana.

2 thoughts on “Liburan Kanaekan Kelas “Ameng Ka Imah Mamang Di Desa”

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *